E fa'afefea ona fa'aogaina mea fa'avevela ma fa'afefea ona fa'atumauina lelei fa'avevela

1. Fa'afefea ona galue le fa'avevela

I le fa'aaogaina o se maneta feliuliua'i, o le u'amea muamua e tele atu le pi'o ma le isi fa'ailoga lona lua e itiiti le pi'i o lo'o fa'apipi'iina i luga o le u'amea e tasi.I lenei auala, o le fua o le voltage o le faʻaogaina ma le gaioiga e tutusa ma le fua o le faʻaogaina o le coil, ae o le malosi e tumau pea e le suia.O le mea lea, o le coil lona lua o le a faʻatupuina le tele o le taimi nei i lalo o tulaga maualalo maualalo, ma faʻatupuina ai le tele o le vevela mo le faʻamafanafanaina.

2. E fa'afefea ona fa'atumauina lelei le fa'avevela o le ea?

Tatou amata mai vaega e tolu e ausia ai le sini, aemaise lava:

1) Faʻateleina le faʻaogaina o le kesi o le faʻavevela o le ea e mafai ona faʻamalosia ai le faʻafefe o le vevela o le ea, ma faʻaitiitia ai le vevela o le eletise eletise eletise i totonu o le ea, e le gata ina fesoasoani e faʻaumiina le ola tautua o le eletise. elemene faʻavevela o le faʻavevela ea, ae faʻaitiitia ai foi le ea O le faʻafefe o le vevela o le vevela, ae faʻalogo lelei i le saoasaoa e le tele tele, ae o le a iai le faʻafeagai.

2) Suia le uta i luga ma isi tulaga e le suia.Ae e tatau ona maitauina afai e tele naua le mamafa o le luga, o le a faateleina le vevela o le puipui o le eletise eletise eletise, lea o le a faʻaitiitia ai le ola tautua o le eletise eletise eletise i totonu o le ea.Afai e laʻititi tele le uta o luga, o le a maualalo tele le vevela o le puipui, ae o le a faʻaitiitia O le fesuiaiga o le vevela o le vevela o le ea, o lea e tatau ai ona talafeagai le filifiliga.

3) O le siitiaina o le vevela mulimuli o le ea i totonu o le ea ea ei ai se aafiaga patino, ae e le mafai ona faateleina tele, aua pe a faateleina le vevela mulimuli, o le a matua tele foi le vevela o le eletise eletise eletise. faʻatuputeleina, ma faʻafefe ai le elemene faʻavevela eletise lautele.Mafaufau i le faʻatapulaʻaina o le vevela o mea faʻamafanafana eletise eletise i totonu o le ea.


Jiangsu Weineng Electric Co., Ltd o lo'o fa'apolofesa le gaosiga o ituaiga eseese o mea fa'avevela eletise, mea uma e fa'apitoa i totonu o la matou fale gaosimea, Afai ei ai ni au fesili fa'amolemole lagona le saoloto e toe fo'i mai ia i matou.

Fa'afeso'ota'i: Lorena
Email: inter-market@wnheater.com
Fe'avea'i: 0086 153 6641 6606 (Wechat/Whatsapp ID)


Taimi meli: Au-03-2022